Subject: FW: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Piia Zimmermann" <[email-masked]>, "Rivo Sarapik" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 13:12:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Tööandjate Keskliit edastab tagasiside ravikindlustuse seaduse 
muutmise seaduse eelnõu teemal.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee | 
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad | 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> 
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja 
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti ettevõtet, 
mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on apoliitiline 
mitteriiklik organisatsioon.

 <https://employers.ee/parim-praktika-2025-konkurss/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 29, 2025 12:13 PM
To: Eesti Töötukassa <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti 
Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti 
Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit, üld 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; 
Eesti Töötervishoiuarstide Selts <[email-masked]>; Eesti Puuetega 
Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Patsientide Esindusühing 
<[email-masked]>; Eesti Patsientide Liit <[email-masked]>; Soolise 
võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku kantselei <[email-masked]>; 
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked]>; Eesti Talupidajate 
Keskliit <[email-masked]>; Eesti Esitajate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kinoliit <[email-masked]>; Eesti Kunstnike Liit 
<[email-masked]>; Eesti Näitlejate Liit <[email-masked]>; 
Eesti Tantsukunsti ja Tantsuhariduse Liit <[email-masked]>; Eesti 
Teatriliidu esimees Gert Raudsep <[email-masked]>
Subject: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks

Tagasisidet ootame 19. juuniks.

Pealkiri: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)

Registreerimise kuupäev: 29.05.2025

Registreerimise number: 1.2-2/38-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee